Leveranstiden cirka 3-5 vardagar. Fraktkostnad 0 kr (Fraktfritt).
Kostnad för returfrakt är 99 kr kr oavsett vikt på paketet som skickas. Vi skickar beställningar med Postnord. Om förseningar uppstår p.g.a transportföretaget tar inte Miss Lovely ekonomsikt ansvar. Upptäcker du skador på paketet vid ankomst vänligen anmäl det direkt till postkontoret eller transportören och gör en skadeanmälan. Viktigt är att aldrig hämta ut ett skadat paket. Om skadan är dold, dvs ni öppnar paketet och upptäcker en skada som uppstått under frakt av postens eller transportföretagets hantering, kontakta då transportföretaget om skadan. Skulle eventuellt en tvist uppstå med er och fraktbolaget kan ni kontakta oss.
Ett paket som beställts och inte hämtas ut går i retur till oss efter 14 dagar, därefter fakturerar vi dig 400 kr för vårt arbete kring ärendet och varuhanteringen.
Vi följer lagen om distansavtal enligt Konsumentverkets rekommendationer. Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria varor utan att ange någon anledning. Vid retur ska varan vara oanvänd samt skickas i sin orginalförpackning.
Rapport om en retur ska meddelas till oss info@misslovely.se så snart som möjligt, dock senast inom fjorton (14) dagar från det att varan mottagits av er (gäller ej vid specialbeställda varor). Du betalar själv returfrakten (99 kr) plus fakturaavgift om du handlat på faktura.
Maila följande information till info@misslovely.se: Orernummer, Namn, orsak till retur samt vilket/vilka plagg som ska retuneras. Be sedan om att få en returfraktsedel mailad till dig. Önskar du byta en vara mot en annan, vänligen lägg en ny beställning på hemsidan. Den nya beställningen kommer då behandlas som en ny order. Tejpa på den nya returfraktsedeln över den gamla fraktsedeln och lämna in ditt packet på samma postombud som du hämtade det på. Om du fick din leverans direkt till dörren, lämna då in ditt paket på närmaste DHL postombud. Kan du ej printa ut så ber du personalen på postombudet printa ut din returfraktsedel, det är dock viktigt att du har med sändningsnumret som du ser på returfraktsedeln vi mailat dig. Vi krediterar din faktura/betalar tillbaka dina pengar när vi får din retur. Som kund ansvarar ni för paketet ända tills vi mottagit det igen. Observera att mísslovely.se har enligt lag 30 dagar på sig att genomföra en återbetalning vid retur/reklamation.
Maila följande information till info@misslovely.se, ordernummer, namn, orsak till reklamation samt när och hur felet möjligen kan ha uppstått. Vi återkopplar så fort vi kan. Observera att mísslovely.se har enligt lag 30 dagar på sig att genomföra en återbetalning vid retur/reklamation.
Produkten har blivit tillagd i varukorgen